Składanie zamówienia
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie włóż do koszyka wybrane produkty, a następnie przejdź do kasy. Zostaniesz wtedy poproszony o zalogowanie lub zarejestrowanie się na naszej stronie. Po tym kroku będziesz mógł zaktualizować dane do zamówienia oraz wybrać sposób płatności...
Jak wygląda proces dostawy i płatności?
Produkty oferowane na Stronie sprzedawane są po cenie obowiązującej w dniu złożenia zamówienia, wskazanej na Stronie. Ceny wskazane na Stronie zawierają podatek VAT w obowiązującej wysokości.
Łączna cena do zapłaty stanowi: iloczyn ilości produktów...
Jakimi rodzajami kart mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie w naszym sklepie możesz zapłacić kartą kredytową Visa lub Mastercard.
Czy opłata za przesyłkę obejmuje całe zamówienie czy każdy zakupiony produkt osobno?
Opłata za przesyłkę obejmuje całe zamówienie. Obowiązuje ona w przypadku zamówień o wartości poniżej 160 zł i wynosi: 10 zł przy płatności kartą kredytową lub przelewem oraz 15 zł przy płatności gotówką przy odbiorze. Przy zakupach o wartości równej ...
Moja płatność nie została przyjęta.
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod bezpłatnym numerem 800 174 902. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 -18. Możesz również skontaktować się z nami pisząc na adres: cs@pl.nestle.com lub za pomocą formularza kontaktowego...
Czy dostarczacie zamówienia poza granice Polski?
Nie, zamówienia są dostarczane tylko i wyłącznie na terenie Polski.
Czy mogę złożyć zamówienie na poczcie lub telefonicznie?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę?
Tak, możesz otrzymać fakturę zamiast paragonu, wystarczy, że podczas składania zamówienia, podając adres, uzupełnisz pola "Nazwa firmy" oraz "NIP". Wówczas wydrukowana zostanie faktura na Twoją Firmę, bez wydrukowanego Twojego imienia i nazwiska.