Pierwsze kroki
Nie jestem jeszcze użytkownikiem NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jak mam się zarejestrować?
1. Wejdź na stronę www.dolce-gusto.pl.
2. Kliknij na zakładkę MOJE KONTO znajdującą się na górze strony, a następnie kliknij na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ.
3. Wypełnij pola oznaczone gwiazdką i zatwierdź rejestrację klikając na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ...
Nie otrzymałem/am maila z potwierdzeniem rejestracji.
Upewnij się, czy wpisałeś właściwy adres e-mail oraz czy wiadomość od nas nie wpadła do spamu.
Link w przesłanym e-mailu nie działa.
Jeśli łącze nie działa, należy je skopiować bezpośrednio do paska adresu przeglądarki internetowej.
Czy ta strona jest bezpieczna?
Tak, nasza strona jest bezpieczna dla Użytkowników. Działamy zgodnie z zasadami polityki ochrony danych. Szczegóły możesz przeczytać w naszej Polityce Prywatności.
Czy mogę dokonać zakupu online, jeśli nie mam ekspresu?
Oczywiście, jedynym warunkiem złożenia zamówienia jest rejestracja.
Jestem zarejestrowany, ale zapomniałem hasła.
Kliknij na zakładkę MOJE KONTO, a następnie link "Nie pamiętasz hasła?". Po wpisaniu adresu mailowego i kliknięcu ZAPISZ, prześlemy Ci maila z linkiem do zmiany hasła.