Loading...

Jak możemy pomóc?

Możesz przejrzeć tematy poniżej.

Pierwsze kroki
Nie jestem jeszcze użytkownikiem NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jak mam się zarejestrować?
1. Wejdź na stronę www.dolce-gusto.pl. 2. Kliknij na zakładkę MOJE KONTO znajdującą się na górze strony, a następnie kliknij na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ. 3. Wypełnij pola oznaczone gwiazdką i zatwierdź rejestrację klikając na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ znajdujący się na końcu formularza. Wyślemy do Ciebie wtedy maila z linkiem aktywującym konto. 4. Po otrzymaniu maila aktywującego kliknij na znajdujący się w nim link, który zatwierdzi aktywację Twojego konta.
Nie otrzymałem/am maila z potwierdzeniem rejestracji.

Upewnij się, czy wpisałeś właściwy adres e-mail oraz czy wiadomość od nas nie wpadła do spamu.

Link w przesłanym e-mailu nie działa.

Jeśli łącze nie działa, należy je skopiować bezpośrednio do paska adresu przeglądarki internetowej.

Czy ta strona jest bezpieczna?

Tak, nasza strona jest bezpieczna dla Użytkowników. Działamy zgodnie z zasadami polityki ochrony danych. Szczegóły możesz przeczytać w naszej Polityce Prywatności.

Czy mogę dokonać zakupu online, jeśli nie mam ekspresu?

Oczywiście, jedynym warunkiem złożenia zamówienia jest rejestracja.

Jestem zarejestrowany, ale zapomniałem hasła.

Kliknij na zakładkę MOJE KONTO, a następnie link "Nie pamiętasz hasła?". Po wpisaniu adresu mailowego i kliknięcu ZAPISZ, prześlemy Ci maila z linkiem do zmiany hasła.

Zobacz wszystkie
Składanie zamówienia
Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie włóż do koszyka wybrane produkty, a następnie przejdź do kasy. Zostaniesz wtedy poproszony o zalogowanie lub zarejestrowanie się na naszej stronie. Po tym kroku będziesz mógł zaktualizować dane do zamówienia oraz wybrać sposób płatności (dostępne metody to: płatność gotówką przy odbiorze, przelewem bankowym lub kartą kredytową). Po akceptacji warunków zakupu i kliknięciu przycisku ZAMÓW TERAZ zamówienie zostanie złożone i otrzymasz jego potwierdzenie (w przypadku wyboru płatności przelewem zostaniesz wcześniej przekierowany na stronę płatności). Możesz również najpierw się zalogować lub zarejestrować, a następnie dokonać procesu zakupu. Wówczas krok logowania przy przejściu do kasy zostanie pominięty.

Jak wygląda proces dostawy i płatności?
  1. Produkty oferowane na Stronie sprzedawane są po cenie obowiązującej w dniu złożenia zamówienia, wskazanej na Stronie. Ceny wskazane na Stronie zawierają podatek VAT w obowiązującej wysokości.
  2. Łączna cena do zapłaty stanowi: iloczyn ilości produktów i obowiązującej ceny jednostkowej brutto poszczególnych produktów, z uwzględnieniem udzielonych klientowi w danym przypadku rabatów wynikających z aktualnych promocji. Dokładna cena do zapłaty będzie określona na Stronie w podsumowaniu zamówienia klienta, bezpośrednio przed jego złożeniem oraz będzie określona w treści dowodu zakupu dołączonego do zamówionych produktów.
  3. Do cen produktów zostanie doliczony koszt brutto dostawy produktów (chyba, że dostawa w danym przypadku jest bezpłatna), który to koszt również będzie określony na Stronie w podsumowaniu zamówienia klienta, bezpośrednio przez jego złożeniem oraz będzie określony w treści dowodu zakupu dołączonego do zamówionych Produktów.
  4. W przypadku zamówień o wartości poniżej 160 zł brutto, koszt dostawy przy płatności kartą kredytową VISA i Mastercard, przelewem tradycyjnym, przelewem online oraz przy płatności gotówką przy odbiorze wynosi 15 zł brutto.
  5. Przy zamówieniach o łącznej wartości równej lub przekraczającej 160 zł brutto klient nie ponosi kosztów dostawy. W przypadku, gdy Klientowi przysługują rabaty wynikające z aktualnych promocji, kwota 160 zł brutto, uprawniająca do bezpłatnej przesyłki, musi stanowić ostateczną cenę do zapłaty, uwzględniającą udzielone rabaty.
  6. Płatności można dokonać, wg wyboru klienta, kartą kredytową Visa lub Mastercard, przelewem tradycyjnym, przelewem online albo gotówką przy odbiorze.
  7. W przypadku płatności dokonywanych kartą kredytową Visa lub Mastercard bądź przelewem online, płatność następuje przy składaniu zamówienia przez Stronę. W przypadku płatności dokonywanych przelewem tradycyjnym, płatność następuje po złożeniu przez klienta zamówienia przez Stronę. W przypadku płatności dokonywanych gotówką, płatność następuje przy odbiorze produktów od kuriera.
  8. Przy wyborze płatności kartą kredytową VISA lub Mastercard jak również przelewem (online lub tradycyjnym), przyjęcie zamówienia do realizacji następuje z chwilą otrzymania przez Spółkę informacji od podmiotów realizujących płatności klienta o autoryzacji płatności, z uwzględnieniem par. 1. Przy wyborze płatności gotówką przy odbiorze, przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po jego złożeniu, z uwzględnieniem par. 1.
  9. Każda transakcja sprzedaży potwierdzana jest dowodem zakupu dostarczanym zamawiającemu w przypadkach określonych w odrębnych przepisach - fakturę VAT lub paragon fiskalny.
  10. Przy dokonywaniu płatności kartą kredytową VISA lub Mastercard, jak również przelewem online, dostęp do transakcji w serwisie jest zabezpieczony poprzez wymagane uwierzytelnienie klienta przy wykorzystaniu identyfikatora i hasła. Bezpieczeństwo transakcji wykonywanych w serwisie jest zapewnione poprzez wdrożenie szyfrowanej transmisji danych z wykorzystaniem protokołu SSL.
  11. W zakresie dozwolonym przez prawo i z ważnych powodów, Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia złożonego na Stronie, w szczególności:

    a) jeśli dojdzie do błędnego wyliczenia należności przez system komputerowy stosowany do obsługi procesu sprzedaży przez Internet (należność wyliczona przez system będzie wyższa lub niższa niż cena zamówionego produktu wskazana na Stronie);

    b) jeśli dojdzie do błędnego wyliczenia ilości produktów promocyjnych dodawanych automatycznie jako gratis przez system komputerowy stosowany do obsługi procesu sprzedaży przez Internet;

    c) w innych przypadkach wskazanych w niniejszym regulaminie.
    W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności, Spółka skontaktuje się z klientem telefonicznie lub mailowo, w celu ustalenia warunków realizacji zamówienia.

  12. Odmowa realizacji zamówienia w przypadkach, o których mowa w ust. 11 nastąpi przed upływem terminu realizacji zamówienia wskazanego w par. 4 ust. 8. W przypadku, gdy klient dokonał zapłaty za zamawiane produkty już przy składaniu zamówienia, a następnie Spółka odmówiła realizacji zamówienia, Spółka zwróci klientowi uiszczoną przez niego na rzecz Spółki cenę i koszty dostawy w całości, a jeśli odmowa realizacji zamówienia dotyczy tylko części zamówienia – zwrot uiszczonej na rzecz Spółki ceny i kosztów dostawy.
Jakimi rodzajami kart mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie w naszym sklepie możesz zapłacić kartą kredytową Visa lub Mastercard.

Czy opłata za przesyłkę obejmuje całe zamówienie czy każdy zakupiony produkt osobno?

Opłata za przesyłkę obejmuje całe zamówienie. Obowiązuje ona w przypadku zamówień o wartości poniżej 160 zł i wynosi: 10 zł przy płatności kartą kredytową lub przelewem oraz 15 zł przy płatności gotówką przy odbiorze. Przy zakupach o wartości równej lub przekraczającej 160 zł brutto (kwota 160 zł brutto musi stanowić ostateczną cenę do zapłaty, uwzględniającą udzielone rabaty), nie ponosisz kosztu transportu.

Moja płatność nie została przyjęta.

Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod bezpłatnym numerem 800 174 902. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 -18. Możesz również skontaktować się z nami pisząc na adres: cs@pl.nestle.com lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na górze strony w zakładce KONTAKT.

Czy dostarczacie zamówienia poza granice Polski?

Nie, zamówienia są dostarczane tylko i wyłącznie na terenie Polski.

Czy mogę złożyć zamówienie na poczcie lub telefonicznie?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę?

Tak, możesz otrzymać fakturę zamiast paragonu, wystarczy, że podczas składania zamówienia, podając adres, uzupełnisz pola "Nazwa firmy" oraz "NIP". Wówczas wydrukowana zostanie faktura na Twoją Firmę, bez wydrukowanego Twojego imienia i nazwiska.

Zobacz wszystkie
Po złożeniu zamówienia
Nie jestem pewien czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

Po złożeniu zamówienia powinien dotrzeć na Twoje konto e-mail z jego potwierdzeniem. W przypadku zamówień płatnych za pobraniem, wiadomość wysyłana jest automatycznie, zaraz po złożeniu przez Ciebie zamówienia, natomiast w przypadku zamówień opłaconych przelewem bankowym lub kartą kredytową, potwierdzenie wysyłane jest po zatwierdzeniu wpłaty. Jeżeli e-mail do Ciebie nie dotarł, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce MOJE KONTO / HISTORIA MOICH ZAMÓWIEŃ. Status OCZEKIWANIE oznacza, że Twoja płatność jeszcze nie została zatwierdzona. Status PRZETWARZANIE oznacza, że Twoja płatność została zatwierdzona i zamówienie oczekuje na potwierdzenie przez magazyn. Status PRZYGOTOWANIE oznacza, że Twoje zamówienie jest w trakcie pakowania przez magazyn.

Chcę zmienić adres dostawy/zamówienie.

Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy po złożeniu zamówienia. W przypadku nieodebrania zamówienia kurier pozostawi w miejscu dostawy awizo z informacją o terminie drugiej próby doręczenia paczki lub o możliwości odbioru paczki w punkcie Parcel Shop. W przypadku dwóch bezskutecznych prób doręczenia paczki, uznaje się, że umowa sprzedaży została rozwiązana za zgodą obu stron. Szczegóły dotyczące dostawy znajdują się w Regulaminie naszego sklepu §4 Dostawa.

Chcę anulować zamówienie.

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej z nami umowy w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. Odstąpienie od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem ww. terminu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu naszego sklepu oraz który jest dołączany jest do przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można także złożyć dzwoniąc lub kierując maila do Serwisu Konsumenta Nestlé, pod numer 800 174 902 (Pn-Pt 8-18) lub na adres e- mail cs@pl.nestle.com, przed upływem ww. terminu. W przypadku chęci odstąpienia od umowy na piśmie, do zachowania 14 dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres: Serwis Konsumenta Nestle, ul. Łódzka 153, 62 – 800 Kalisz. Klient może również wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jeśli dokonuje jednocześnie zwrotu towaru w sposób opisany w tym punkcie. Klient, który dokonał odstąpienia od umowy powinien dokonać zwrotu produktów w terminie 14 dni od dnia dokonania odstąpienia. Do zachowania ww. terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Przesyłka zawierająca zwracany produkt powinna być wysłana na poniższy adres: Cursor S.A., Łubna, ul. Łubińska 10a; 05-532 Baniocha Polska Klient odstępujący od umowy ponosi we własnym zakresie bezpośrednie koszty zwrotu produktów, tj. w szczególności koszt przesyłki, w której Klient zwraca produkty, chyba że Nestle zgodziło się ponieść te koszty. Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie naszego sklepu w § 6 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy.

Chcę dokonać zwrotu/reklamacji

Produkty wadliwe – reklamacje

  1. Spółka zobowiązuje się dostarczać produkty zgodne z umową/wolne od wad. Spółka ponosi prawną odpowiedzialność za brak zgodności produktów z umową/wady na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, tj. w Ustawie o prawach konsumenta(konsumenci to osoby fizyczne, o których mowa w § 7) oraz Kodeksie cywilnym (pozostali klienci).
  2. Reklamacje dotyczące dostarczonych produktów powinny być zgłaszane telefonicznie, mailowo lub pisemnie do Serwisu Konsumenta Nestlé, pod numerem 800 174 902 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00) lub na adres e-mail cs@pl.nestle.com, lub na adres: Serwis Konsumenta Nestle, ul. Łódzka 153, 62 – 800 Kalisz. Jeśli zakupiony przez Klienta produkt jest wadliwy, Spółka rozpatrzy reklamacje zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  3. W przypadku zwrotu produktu w ramach złożonej reklamacji Konsument może wypełnić formularz zwrotu stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu i załączyć go do przesyłki.
  4. Przesyłka zawierająca zwracane produkty powinna być wysłana na poniższy adres:
    Magazyn Centralny OEX E-Business (Nescafe Dolce Gusto)
    ul. Łubińska 10 hala B, Łubna
    05-532 Baniocha

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy

  1. W przypadku, gdy klient dokonał zakupu produktów na Stronie jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej lub w celach nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą i zawodową (tj. jako konsument), przysługuje mu prawo do odstąpienia od zawartej umowy, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania mu produktów. Konsument może odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów opisanych poniżej. Zgodnie z przepisami ustawy z 30 maja 2014r o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem ww. terminu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można także złożyć dzwoniąc lub kierując maila do Serwisu Konsumenta Nestlé, pod numer 800 174 902 (Pn-Pt 8-18) lub na adres e-mail cs@pl.nestle.com, przed upływem ww. terminu. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, umowa uważana jest za niezawartą.
  2. W przypadku składania przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy na piśmie, do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres: Serwis Konsumenta Nestle, ul. Łódzka 153, 62 – 800 Kalisz. Konsument może również wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy pod adres wskazany w ust. 3 poniżej, jeśli dokonuje jednocześnie zwrotu towaru w sposób opisany w tym punkcie.
  3. Konsument, który dokonał odstąpienia od umowy powinien dokonać zwrotu produktów w terminie 14 dni od dnia dokonania odstąpienia. Do zachowania ww. terminu wystarczy odesłanie produktów przed upływem tego terminu. Przesyłka zawierająca zwracane produkty powinna być wysłana na poniższy adres: Magazyn Centralny OEX E-Business (Nescafe Dolce Gusto), ul. Łubińska 10 hala B, Łubna, 05-532 Baniocha, Polska. W przypadku zwrotu produktu w ramach ww. odstąpienia od umowy Konsument może wypełnić formularz zwrotu stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu i załączyć go do przesyłki.
  4. Konsument odstępujący od umowy ponosi we własnym zakresie bezpośrednie koszty zwrotu produktów, tj. w szczególności koszt przesyłki, w której konsument zwraca produkty, chyba że Spółka zgodziła się ponieść te koszty.
  5. Dokonując odstąpienia od umowy, konsument powinien podać swoje dane osobowe zgodne z danymi osobowymi podanymi przy składaniu zamówienia/przypisanymi do złożonego zamówienia.
  6. W terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zostaną Klientowi zwrócone koszty zakupionych produktów, tj. zapłacona cena produktów wraz z poniesionymi kosztami dostawy. Jeżeli Spółka nie zaproponowała, że sama odbierze produkty od konsumenta, Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia produktów przy zakupie inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Spółkę, Spółka nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot płatności następuje na numer rachunku, z którego zapłacona została należność. Zwrot płatności dokonanej kartą płatniczą następuje na tę kartę. W przypadku, gdy konsument, który odstępuje od umowy dokonał zapłaty za produkty gotówką, zwrot należności może być dokonany na rachunek bankowy podany przez konsumenta, co nie wiąże się dla konsumenta z żadnymi dodatkowymi kosztami. Ww. zasady dotyczące zwrotu należności stosuje się odpowiednio w przypadku odstąpienia od umowy przez klienta w ramach realizacji uprawnień z tytułu rękojmi/braku zgodności towaru z umową.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  8. Postanowienia § 8 stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
Gdzie jest moje zamówienie/kiedy zostanie dostarczone?

Aby uzyskać informacje na temat statusu przesyłki, wejdź na stronę http://www.gls-poland.com i wprowadź numer paczki wysłany w e-mailu przez firmę kurierską GLS. Informacje o zamówieniu możesz też zobaczyć po zalogowaniu a naszej stronie w zakładce MOJE KONTO/HISTORIA MOICH ZAMÓWIEŃ.

Jaka firma kurierska dostarczy przesyłkę?

Zamówienia dostarcza firma kurierska GLS.

Zobacz wszystkie
Zarządzanie kontem
Zapomniałem hasła.

Kliknij na zakładkę MOJE KONTO, a następnie link "Nie pamiętasz hasła?". Po wpisaniu adresu mailowego i kliknięcu ZAPISZ, prześlemy Ci maila z linkiem do zmiany hasła.

Chcę zmienić dane mojego konta.

Po zalogowaniu kliknij w zakładkę MOJE KONTO znajdującą się na górze strony, a następnie w zakładkę MOJE KONTO lub MÓJ ADRES, aby zmienić swoje podstawowe dane dotyczące swojego konta i danych do zamówień. W zakładkach MOJE NESCAFE DOLCE GUSTO, MOJE EKSPRESY, MOJE KODY RABATOWE i MÓJ NEWSLETTER możesz aktualizować swoje dane.

Jak zlikwidować konto/wyrejestrować się?

Aby usunąć swoje konto, zadzwoń na naszą infolinię pod bezpłatny numer 800 174 902. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18. Możesz też skontaktować się w tym celu z nami pisząc na adres: cs@pl.nestle.com lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na górze strony w zakładce KONTAKT.

Zobacz wszystkie
Pytania dot. kapsułek
Ile kapsułek potrzebuję na jedną filiżankę kawy? Gdzie mogę kupić kapsułki?

Z jednej kapsułki otrzymuje się jedną filiżankę czarnej kawy, na przykład Espresso, Espresso Intenso, Lungo lub Aroma. Aby przyrządzić kawę białą, na przykład Cappuccino, Cappuccino Ice, Latte Macchiato lub Chococino®, potrzebna jest dodatkowa kapsułka zawierająca mleko. Opakowania zawierają 16 kapsułek, w zależności od wyboru wariantu kawy, możesz przygotować 8 lub 16 kaw lub napojów. Kapsułki możesz kupić w naszym sklepie internetowym lub sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na terenie Polski.

Czy mogę kupić kapsułki bezpośrednio od NESCAFÉ? Czy są dostępne przez stronę internetową?

Kapsułki można nabyć w naszym sklepie internetowym na stronie www.dolce-gusto.pl.

Czy będziecie w przyszłości produkowali jakieś inne rodzaje kapsułek, np. z herbatą?

W ramach systemu NESCAFÉ Dolce Gusto można przygotować w domu wiele najpopularniejszych napojów dostępnych w kawiarniach. System NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest na tyle uniwersalny, by umożliwić ich przyrządzanie. Nestlé prowadzi program badań i rozwoju swojego asortymentu produktów, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Dlatego nie wykluczamy wprowadzenia w przyszłości innych napojów NESCAFÉ® Dolce Gusto®

Czy mogę użyć innych kapsułek z kawą czy tylko NESCAFÉ® Dolce Gusto®?

Zalecamy korzystanie z kapsułek NESCAFÉ® Dolce Gusto® zaprojektowanych i testowanych pod kątem ich wykorzystywania w ekspresach do kawy NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Zostały one zaprojektowane tak aby współdziałać ze sobą - wynikiem tego współdziałania są kawy i napoje o najwyższej jakości, z której znana jest marka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Każda kapsułka jest przeznaczona do przygotowania idealnej filiżanki kawy lub napoju i nie może być używana powtórnie.

Czy kapsułki mogą być ponownie użyte?

Po przyrządzeniu napoju, kiedy światełko przestanie migać, należy wyjąć i wyrzucić kapsułkę. Nie należy używać tej samej kapsułki ponownie. Ciśnienie zastosowane w ekspresie może ją rozerwać.

Zobacz wszystkie

Nie znalazłeś rozwiązania?

Zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta 800 174 902

Ładuję...